Pārdošanas nosacījumi

Pārdošanas nosacījumi

Sākumlapa / Pārdošanas nosacījumi

Internetveikala blendtec.lv (turpmāk Internetveikals) īpašnieks ir Rickman Trade Latvijas filiāle (reģistrācijas numurs 40203095487), adrese Mūkusalas iela 25-68, Rīga, LV-1004.

Tirdzniecības līguma spēkā esamība, informācija par precēm un cenām

Pārdošanas nosacījumi ir spēkā iegādājoties preces no Internetveikala.

Internetveikalā pārdošanā esošo preču cenas ir norādītas pie precēm. Cenai tiek pievienota maksa par preces piegādi.

Preces piegādes summa atkarīga no pirkumu groza summas. Visiem pasūtījumiem virs 50 € tiek piemērota bezmaksas piegāde.

Informācija par produktu ir pieejama internetveikalā, tieši pie preces.

Pasūtījuma noformēšana

Lai pasūtītu preces, ievietojiet vēlamos produktus pirkumu grozā. Lai veiktu pasūtījumu, aizpildiet nepieciešamos datu laukus un izvēlieties piemērotāko preču piegādes veidu. Pēc tam ekrānā tiks attēlota apmaksājamā summa, ko var apmaksāt izmantojot bankas saiti vai citu maksājuma veidu.

Līgums stājas spēkā pēc apmaksājamās summas saņemšanas Internetveikala bankas kontā.

Ja pasūtītās preces nevar piegādāt līdz preču piegādes beigu termiņam vai kāda cita iemesla dēļ, pircējs tiek informēts pēc iespējas ātrāk, un samaksātā nauda (ieskaitot piegādes izmaksas) tiek atmaksāta nekavējoties, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc nosūtīšanas.

Piegāde

Preces tiek piegādātas visā Latvijas teritorijā un vienojoties preces ir iespējams piegādāt arī ārpus Latvijas teritorijas.

Pasūtījumiem līdz 50 €, sūtīšanas izmaksas sedz pircējs un blakus piegādes veidam tiks parādīta attiecīgā informācija par cenu.Ja pasūtījums ir 50 € vērtībā vai lielāks, piegādes izmaksas segs Internetveikals.

Vietējie sūtījumi pircēja norādītajā galamērķī parasti nonāk 1-5 darba dienu laikā pēc pirkuma līguma stāšanās spēkā.Piegāde ārpus Latvijas notiek 15 kalendāro dienu laikā.

Izņēmuma gadījumos preces ir tiesības piegādāt 30 kalendāro dienu laikā.Ja rodas šāda situācija, klients noteikti tiks informēts.

Atgriešanas tiesības

Pēc pasūtījuma saņemšanas pircējam 14 dienu laikā ir tiesības atteikties no e-veikalā noslēgtā līguma.

Atteikuma tiesības nav spēkā, ja pircējs ir juridiska persona.

Lai izmantotu 14 dienu atgriešanas tiesības, pasūtītās preces nedrīkst izmantot citādi, kā tas paredzēts ražotāja lietošanas instrukcijā, lai pārliecinātos par preču raksturu, īpašībām un darbību tikpat lielā mērā, cik to varētu izdarīt pirms preces iegādes parastaja veikalā.

Ja preces ir izmantotas citiem nolūkiem, nevis tiem, kam paredzēti preču rakstura, īpašību un funkcionēšanas noskaidrošanai, vai ja tām ir lietošanas un nodiluma pazīmes, Internetveikalam ir tiesības samazināt atmaksājamo summu proporcionāli preču vērtības kritumam.

Lai atgrieztu preci, jāiesniedz atgriešanas pieprasījums nosūtot to uz e-pastu rickman@rickman.lv ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc preces saņemšanas.

Preču atgriešanas izmaksas sedz pircējs, ja vien atgriešanas iemesls nav fakts, ka atgriežamā prece neatbilst pasūtītajai (piemēram, nepareiza prece vai prece ar defektu).

Pircējam preces jāatgriež 14 dienu laikā pēc pieteikuma iesniegšanas vai jāiesniedz apliecinājums, ka pircējs minētajā termiņā ir piegādājis preces pārvadātājam.

Saņemot atpakaļ nosūtītās preces, Internetveikals nekavējoties, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc atgriešanas iesnieguma saņemšanas, atgriež pircējam visu summu, kas saņemta no pircēja saskaņā ar līgumu.

Internetveikals var atteikties veikt atmaksu līdz brīdim, kad ir atguvis līgumā minēto preci vai līdz pircējs ir iesniedzis apliecinājumu, ka ir nosūtījis preces, atkarībā no tā, kas tiek veikts pirmais.

Ja pircējs ir skaidri paudis savu izvēlēto piegādes veidu, kas nav lētākais standarta piegādes veids, ko piedāvā Internetveikals, Internetveikalam nav jāatlīdzina pircējam izmaksas, kas pārsniedz standarta piegādes veida izmaksas.

Internetveikalam ir tiesības atteikties no tirdzniecības darījuma un pieprasīt pircējam atgriezt preci, ja preces cena internetveikalā ir kļūdaini norādīta ievērojami zemāka nekā preces tirgus cena.

Pretenziju iesniegšanas tiesības

Internetveikals atbild par pircējam pārdotās preces līguma nosacījuma neatbilstību vai trūkumiem, kas pastāvēja jau preces nodošanas brīdī un kas parādās divu gadu laikā pēc preces nodošanas pircējam. Pirmajos sešos mēnešos pēc preces piegādes pircējam tiek uzskatīts, ka defekts pastāvēja jau piegādes laikā.Interneta veikala pienākums ir atspēkot šo pieņēmumu.

Pircējam, atklājot trūkumus, ir tiesības ne vēlāk kā divu mēnešu laikā vērsties Internetveikalā – nosūtot e-pastu uz adresi rickman@rickman.lv vai zvanot pa tālruni: +371 6200 4005.

Internetveikals nav atbildīgs par defektiem, kas radušies pēc preču piegādes pircējam.

Ja kādai no Internetveikalā iegādātajai precei ir trūkumi, par kuriem ir atbildīgs Internetveikals, Internetveikals remontē vai aizvieto bojāto preci.Ja preces nevar remontēt vai nomainīt, Internetveikals atmaksā Pircējam visas izmaksas, kas rodas saistībā ar pirkuma līgumu.

Internetveikals uz patērētāja iesniegto sūdzību atbild rakstiski vai rakstveidā reproducējamā formātā 15 dienu laikā.

Tiešais mārketings un personas datu apstrāde

Internetveikals izmantos tikai pircēja ievadīto personisko informāciju (ieskaitot vārdu/uzvārdu, tālruņa numuru, adresi, e-pasta adresi, bankas rekvizītus), lai apstrādātu pasūtījumu un nosūtītu preces pircējam.Internetveikals pārsūta personisko informāciju kurjeruzņēmumiem, lai piegādātu preces.

Internetveikals sūta pircējam jaunumu vēstules un piedāvājumus uz pircēja e-pastu tikai tādā gadījumā, ja pircējs ir izteicis šādu vēlmi, ievadot mājaslapā e-pasta adresi un paziņojot par savu vēlmi saņemt tiešos pasta ziņojumus.

Pircējam jebkurā laikā ir iespēja atteikties no e-pasta piedāvājumu un jaunumu vēstuļu saņemšanas, paziņojot mums pa e-pastu vai izpildot instrukcijas, kas norādītas piedāvājumu e-pastā.

Strīdu risināšana

Ja pircējam saistībā ar Internetveikalu rodas pretenzijas, tās jānosūta uz e-pasta adresi rickman@rickman.lv vai zvanot pa tālruni: +371 6200 4005

Ja pircējs un Internetveikals nespēj atrisināt strīdu vienojoties, pircējs var nodot lietu Patērētāju strīdu komitejai. Iepazīties ar procedūras nosacījumiem un iesniegt pieteikumu iespējams šeit. Patērētāju strīdu komiteja ir kompetenta risināt visus strīdus, kas izriet no pircēja un Internetveikala savstarpēji noslēgtā līguma. Komisijas veiktā pircēja sūdzības izskatīšana ir bezmaksas.

Pircējs var vērsties Eiropas Savienības patērētāju strīdu izšķiršanas platformā.